פרסום בגוגל – פרסום אפקטיבי לכל מטרה
כל בעל עסק מוצא את עצמו משקיע זמן רב ומחשבה אחרי דרכים ושיטות לשווק ולפרסם את העסק שלו, במטרה להוביל לצמיחה ולהצלחה.
מכיוון שאנחנו חיים בעידן האינטרנט, אין כל ספק, כי מנוע החיפוש גוגל, מהווה כיום את אחת מפלטפורמות הפרסום הראשוניות, אשר יעלו במוחו של כל בעל עסק.
בסופו של דבר, כל הדרכים מובילות לגוגל, כך שלא משנה באיזה סוג של עסק מדובר ובאיזה שלב מ"חייו" הוא נמצא, פרסום בגוגל ישיג לו חשיפה גדולה ומענה על המטרה.
החדשות הטובות עבור כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הפרסום בגוגל, טמונות בעובדה שמוצעות לו מספר אפשרויות פרסום שונות, כך שבאפשרותו לתכנן את הפרסום בהתאם למטרות אותן הוא תולה בו ולתקציב אותו הוא מקצה בעבורו.

לעשות את זה נכון!
אז נכון שפרסום בגוגל עובד, אבל בכדי שהוא יספק מענה על הציפיות ויאפשר לעומדים מאחוריו ליהנות מכל התועלות, קיימת חשיבות גבוהה לעשות את זה נכון.
פרסום בגוגל אמור להתבסס על תכנון מקיף וקפדני, אשר לוקח בחשבון את כל הגורמים המשפיעים כמו: סוג העסק וגודלו, קהלי היעד, מטרת הפרסום ויעדיו, התקציב כמובן ועוד..
ככל שהקמפיין יתוכנן בצורה יותר מעמיקה יותר, כך הוא יצליח יותר.
לכן, חשוב להשתמש בשירותיהם של מומחים בתחום, אשר ידעו לתכנן בתבונה את האסטרטגיה לקמפיין, לבחור בצורה מושכלת את מילות המפתח המתאימות וכמובן, לבצע מעקב אשר ייעודו להבטיח שהקמפיין אכן אפקטיבי – ובמידה והנתונים יעידו שאפשר לשנות, לשכלל או לשפר אותו, הפעולות הנדרשות, יבוצעו באותו הרגע.

זמן ליהנות מהפירות
אחד היתרונות הגדולים של פרסום בגוגל, הוא האפשרות ליהנות מהתועלות שלו לאורך זמן. גוגל משקף למפרסמים דרכו נתונים מדויקים ומפורטים הרלוונטיים לאפקטיביות הקמפיין הפרסומי כמו: כמה אנשים נחשפו למודעה אשר פורסמה דרכו, כמה מהם לחצו עליה ועוד.. במידה ומתבצע מעקב אחרי הנתונים הללו, ניתן לבצע שינויים ולבדוק אם הם אכן עובדים עד להגעה לקמפיין האופטימאלי – וברגע שמגיעים לשם, ניתן ליהנות מתוצאותיו לאורך זמן.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של פרסום בגוגל, מוזמנים לעשות צעד ראשון בדרך למטרה וליצור עמנו קשר.

קידום בגוגל

קרוב לוודאי שגם מי שחי במנזר או נמצא על אי בודד כבר שנים רבות, שמע כל גוגל. קשה מאוד לפספס את קיומה של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית ואת מנוע החיפוש מס 1 בעולם.
לכן, אין זה פלא, כיום מילים כמו "קידום בגוגל" שגורות בפיהם של בעלי עסקים מכל הענפים וגם של כאלו אשר אינם מחשיבים את עצמם כ"חיות אינטרנט" או אפילו משהו קרוב לזה.
ואכן, מנוע החיפוש גוגל, מהווה כיום את פלטפורמת הפרסום המובילה והגדולה בעולם ולא בכדי, מדובר במקום הראשון והמרכזי, אליו נפנה בהליך חיפוש עסק, מוצר,  או אפילו אדם שאנחנו מעוניינים במידע לגביו.
אבל, מה שלא כולם יודעים כי "קידום בגוגל" טומן בחובו אפשרויות שונות, כאשר הבולטות שביניהן הן: קידום ממומן וקידום אורגני.
לכן, לצד קבלת החלטה על נקטים צעדים לקידום אתר בגוגל, יש גם לקבל החלטות משנה רבות, כשהראשונה נוגעת לסוג הקידום.

קידום ממומן בגוגל

הפרסום הממומן בגוגל יביא את העסק שלך למקומות הראשונים ברשת החיפוש הגדולה בעולם בזמן קצר מאוד ובתהליך מהיר יותר הקידום האורגני המסורתי. מעבר לכך אנחנו נייצר עבורך קמפיין ברשת המדיה של גוגל שיעניק לעסק שלך במה באתרים הגדולים בישראל כדוגמת: מאקו, וואלה, NRG וכדומה. טרם תחילת העבודה אנחנו נעשה תהליך איטי וממוקד שיכלול: תחקיר מילות מפתח, המלצות לערוצי שיווק נוספים בגוגל והמלצה אישית על תקציב ראוי על מנת לקבל פניות, כמובן תוך כדי הקפדה על נהלי הפרסום בגוגל ועל רלבנטיות התוכן.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן
הליך קידום אורגני הוא הליך במסגרתו מבוצעות שורה של פעולות ובין היתר: בניית מערך קישורים, אופטימיזציה למילות חיפוש, שינוי והוספה של תכנים, החלפת קישורים, סידור היררכי של תכני האתר ועוד.. כשהמטרה היא לקדם את האתר באופן טבעי במילות החיפוש הרלוונטיות ולהגיע לתוצאות גבוהות בעמודים הראשונים של גוגל.
קידום אורגני הוא תהליך, אשר מתבצע בשלבים ומתבצע לאורך זמן, כאשר את התוצאות ניתן לראות רק לאחר שבועות או חודשים בודדים.
לעומת זאת, קידום ממומן, פועל על פרסום בגוגל, דרך מערכת ייעודית בשם "גוגל אדוורדס". בהליך זה ניתן לבחור את מילות החיפוש הרלוונטיות ולשלם לגוגל עבור כל הקלקה אשר תתבצע דרך המודעה. בהליך קידום ממומן, האתר יתברג באופן מידי במקומות הגבוהים בעמוד הראשון של גוגל, בקטגוריה של המודעות הממומנות. לעומד מאחורי הקמפיין תהיה שליטה מלאה במהלכו וזה נוגע, הן לגבוה התקציב אשר יוקצה למטרה, הן לבחירת מילות המפתח הרלוונטיות והן למשך הקמפיין.   

קבלת ההחלטה הנכונה
גם להליך קידום אורגני בגוגל וגם להליך קידום ממומן יש יתרונות, אשר להם ערך רב עבור בעלי העסקים.
מהסיבה הזאת, הליך קידום בגוגל חייב להיות תוצר של תכנון מקדים וקביעת אסטרטגיה חכמה – כאשר בחלק גדול מהמקרים, הבחירה הנבונה תהיה לשלב בין 2 השיטות – להשתמש בקידום הממומן עד שניתן יהיה לראות את התוצאות של הקידום האורגני.

קידום אורגני בגוגל

כיום, בעלי עסקים רבים מגדירים את ההצלחה של העסק, על פי המיקום שלהם במנוע החיפוש גוגל ולא בכדי..
כידוע, גוגל מהווה את הפלטפורמה הפרסומית הגדולה והמשפיע ביותר בעולם, כאשר עסקים אשר יצליחו להתברג למקומות הראשונים בביטויי המפתח הרלוונטיים יזכו לחשיפה עצומה, אשר בכוחה לסלול להם את הדרך לצמיחה ולהצלחה.
אבל, רגע לפני שקוצרים את הפירות, צריך לעבוד ובכדי להתקדם בתוצאות החיפוש צריך להשקיע לא מעט זמן ועבודה.
קידום אורגני בגוגל, מצריך מהמקדמים לבצע לא מעט פעולות ברמת מורכבות שונה, אשר יסללו את הדרך באופן הדרגתי לטיפוס במעלה תוצאות החיפוש, עד להגעה למקומות הראשונים הנחשפים.

קידום אורגני בגוגל – חשיבותם של סבלנות והתמדה
בניגוד לקידום ממומן, אשר מאפשר לאתר להתברג במקומות הגבוהים בגוגל, באופן מידי. קידום אורגני הוא תהליך, אשר לוקח זמן ולכן, מצריך סבלנות.
אבל במידה והתהליך מתבצע בצורה מדויקת ונכונה, ההמתנה תשתלם ובתוך מספר שבועות או חודשים בודדים, האתר יגיע לאותם המקומות הגבוהים.
יש לזכור, שכיום, התחרות על כל ביטוי מפתח בגוגל היא גדולה ובכדי להתגבר על המתחרים, אי אפשר לייצר פתרונות אינסטנט מהירים ויש לבצע עבודת קידום מקיפה ומתוכננת בקפידה, אשר כוללת פעולות כמו: אופטימיזציה למילות מפתח, בניית רשת קישורים, החלפה או קניית קישורים עם אתרים בעלי דירוג גבוה, הקפדה על תכנים איכותיים, שימוש בתגיות ועוד קשת רחבה של פעולות נוספות.

היתרונות של קידום אורגני
אז נכון שהתוצאות של קידום אורגני אינן מידיות, אך בכל זאת, לעבודת קידום זאת, יש קשת רחבה של יתרונות ובין היתר:

  • תוצאות איכותיות – רבים מהגולשים יודעים כיום לזהות מתי מדובר במודעת קידום ממומן ומתי בקידום אורגני וכחלק מכך, הם מעדיפים להיכנס אך ורק לתוצאות האורגניות.
  • תוצאות לטווח רחוק – המאמץ משתלם, לכן, כאשר עבודת המקדמים סוף סוף תישא פרי, זה יהיה בדרך כלל לטווח הרחוק, כאשר מעת לעת יהיה צורך לבצע פעולות שימור שונות.
  • לא צריך לשלם לגוגל – בניגוד לקמפיין ממומן, בהליך קידום אורגני, הלקוח לא יידרש לשלם לגוגל עבור כל הקלקה או כניסה לאתר.
  • אתר איכותי – כל פעולות הקידום, הן כאלו אשר בכוחם להפוך את האתר לאיכותי יותר וידידותי יותר עבור המשתמשים, באשר הם.

היתרונות הרבים של עבודת הקידום האורגני, הופכים אותו לשירות המבוקש על ידי בעלי עסקים וחברות מכל הענפים, אשר מבקשים ליהנות מכל התועלות הרבות הטמונות בהתברגות למקומות הגבוהים בגוגל.
יחד עם זאת חשוב לציין ולהדגיש, שהליך קידום אורגני מצריך מקצועיות בלתי מתפשרת מצד המקדמים – עליהם להכיר לעומק ולהיות בקיאים באלגוריתמים ובעדכונים השונים שחברת גוגל מפרסמת בכל תקופת זמן קצרה – מכיוון שבהתבסס על אותם העדכונים ניתן לבצע את הקידום בצורה היעילה המתאפשרת.
מהסיבה הזאת, בהליך בחירת חברת הקידום, כדאי לבדוק קצת רקע לגביה ולוודא פרטים אודות "סיפורי ההצלחה" אותם היא הוציאה תחת ידיה.. 

פרסום בגוגל אדוורדס

כיום, כל בעל עסק מכיר ומבין את הכוח העצום הטמון בגוגל, בכל מה שנוגע לפרסום העסק וחשיפה אל קהלי יעד רלוונטיים.
מה שאולי לא כולם יודעים, זה שקיימת אפשרות ליהנות מכל הפוטנציאל הטמון בגוגל ככלי פרסומי, באופן מהיר ומיידי.
דבר זה מתאפשר הודות לגוגל אדוורדס, כלי הפרסום של גוגל,  מאפשר למפרסמים ליהנות מחשיפה גדולה לקהלי לקוחות רלוונטיים, אשר עברו פילוח מקדים, זאת תוך אפשרות למעורבות בנתוני הצפיות, בכמות ההקלקות ובמידת גילויי המעורבות בקמפיין – השליטה בקמפיין הפרסומי היא מוחלטת, כאשר ניתן לעצור או לשנות אותו בכל רגע נתון, כך שבמידה ומגלים שהקמפיין פחות אפקטיבי, ניתן לנתח את הנתונים ולבצע בהתבסס עליהם את השינויים הנדרשים.

אז איך זה עובד?
כולנו משתמשים במנוע החיפוש גוגל ואצל רובינו מדובר בשימוש יומיומי, כאשר החיפוש מתבצע על ידי כתיבת מילות חיפוש בשורת החיפוש הייעודית לדוגמא, אם נכתוב "גני ילדים פרטיים בנתניה" גוגל יוביל אותנו לכל התוצאות הרלוונטיות ואנו נוכל לקבל מידע על גנים פרטיים רבים בעיר.
גוגל אדוורדס, למעשה מאפשר לבעל העסק (לדוגמא, הבעלים של גן ילדים פרטי בנתניה), להתברג בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש הרלוונטיות, במקומות הגבוהים ביותר בעמוד, כך שכל גולש אשר יחפש את אותו הביטוי לא יוכל לפספס את המודעה של אותו בעל עסק.
התשלום לגוגל מתבצע בהתבסס על מספק ההקלקות על גבי המודעה (ppc), כאשר בהליך יצירת הקמפיין, ניתן לקבל את התעריף של כל הקלקה באותן מילות מפתח ולפזר את התקציב בהתאם.
כאן חשוב לציין, שקמפיין בגוגל אדוורדס מתבסס על מספר שלבי עבודה מסודרים, אשר כל אחד מהם חייב להיות מתוכנן בקפידה, על מנת להשיג בסופו של דבר את התוצאה המיטבית ולכן, חשוב שהוא יתבצע על ידי מומחים בתחום.

היתרונות של קידום ממומן
קשת היתרונות של קידום ממומן בגוגל אדוורדס היא רחבה, כאשר בין היתרונות הבולטים:

  • מידיות – כבר בסיום הזנת הקמפיין המודעה המקשרת לאתר תתברג בעמוד הראשון בגוגל – זאת לדוגמא, בניגוד להליך קידום אורגני אשר דורש המתנה של מספר שבועות או חודשים עד לקבלת תוצאות.
  • שליטה – ניתן לשלוט בקמפיין בצורה מלאה וזה נכון לגב היקפו, מילות המפתח הנבחרות, התקציב אשר יוקצה למטרה ומשך תקופת הקמפיין (ניתן להסיר את הקמפיין או לשנות אותו בכל רגע נתון).
  • פילוח קהלי העד – יש לא מעט אפשרויות פילוח מתקדמות, המוצעות על ידי אדוורדס,  אשר מאפשרות להשיג חשיפה מרבית אצל קהלי היעד הרלוונטיים.
  • בחירה – ניתן לבחור באופן פרטני לאן להפנות את הגולש מהמודעה – לאתר, לעמוד נחיתה וכיוצא בזה..

קידום ממומן בגוגל טומן בחובו יתרונות רבים עבור בעלי עסקים מכל ענפי המשק והגדלים. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות אותם קמפיין שכזה טומן בחובו, חשוב לבחור בתבונה את אותו המומחה אשר ינהל אותו ויחזיק בכלים, לבחירת מילות החיפוש הנכונות והמדויקות ובבניית הקמפיין היעיל והאיכותי ביותר, בהתבסס על גובה התקציב המיועד למטרה.
בחירה באיש מקצוע שכזה, תהווה כצעד חשוב בדרך ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בקידום ממומן.

כרטיס עסק google my business

Google My Business מהווה כיום כפלטפורמה עצמאית, שהינה אופטימאלית עבור עסקים מקומיים בסדרי גודל ומענפים שונים, אשר מבקשים להיחשף ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
בעלי עסקים אשר פותחים כרטיס עסק ב- Google My Business למעשה מבטיחים, שגולשים אשר יחפשו באופן פרטני את העסק שלהם או יחפשו את סוג העסק בתוספת המיקום הגיאוגרפי, ייחשפו אליהם ויקבלו את כל המידע השימושי, אשר יאפשר להם לגבש את ההחלטה אם להשתמש בשירותיהם או ליצור איתם קשר.
בגדול, כל מי שמעוניין בכך, יכול לפתוח כרטיס עסק באפליקציה, כאשר פעולת ההרשמה, איננה כרוכה בתשלום.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות אשר טמונות באותה הפלטפורמה, חשוב לדעת איך להשתמש בה נכון ואלו פעולות לבצע בכדי לנצל בחוכמה את כל התועלות הטמונים בה.

היתרונות של שימוש בפלטפורמה
שימוש בפלטפורמה של Google My Business טומן בחובו כאמור, קשת רחבה של יתרונות ובין היתר:

  • העסק יופיע בגוגל מפות.
  • העסק יזכה להופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש הרלוונטיות בגוגל, במיקום מרכזי שקשה לפספס או להתעלם ממנו.
  • מי שיחפש בגוגל מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לתחום פעילות העסק לדוגמא "מינימרקט בכפר סבא" יגיע לכרטיס העסק.
  • קיימת אפשרות להוסיף תמונות ופרטים נרחבים על העסק
  • קיימת אפשרות להוספת ביקורות גולשים – מעבר לעובדה שביקורות חיוביות יכולות למשוך
  • יותר אנשים להגיע לעסק או להשתמש בשירותיו, בכוחן גם לשפר את הדירוג בגוגל.
    גם בעלי עסקים אשר אין להם אתר אינטרנט, יכולים לפתוח כרטיס בפלטפורמה וליהנות מהיתרונות הטמונים בפעולה.

מה צריך לעשות בכדי ליהנות מכל היתרונות?
האמת זה פשוט, בשלב הראשון יש להיכנס ל – Google My Business ופשוט למלא את הטופס עם כל הפרטים: שם העסק, כתובת העסק (מיקום העסק יוצג בגוגל מפות), מספר טלפון (גוגל מאפשרת להתקשר לעסק על ידי לחיצה על כפתור ייעודי), כתובת אתר אינטרנט (עם יש) והקטגוריה אליה משתייך העסק.
בשלבים הבאים, מומלץ להתעמק קצת יותר בפרטים אותם ניתן להזין בכרטיס כמו: שעות פעילות העסק (במידה ומדובר בעסק פיזי), מודל ביקורות (חשוב לציין שבמידה ומתפרסמות ביקורות שליליות, לבעלי העסק ניתנת האפשרות להגיב להן ולספק את תגובתם), מודל תמונות (ניתן להוסיף לדוגמא, תמונות של חזית העסק, על מנת לאפשר לאנשים למצוא אותו ביתר קלות),  שאלות נפוצות (אפשרות לספק את המידע המקיף ביותר לגבי העסק). כאמור, שימוש בכל האפשרויות שהפלטפורמה מציעה, בצורה נכונה, יאפשר למקסם את כל התועלות הטמונות בה.

לפרטים נוספים על קידום אתרים, מוזמנים ליצור עמנו קשר.