מערכות פרסום תוכן של אאוטבריין וטאבולה משמשות היום את מובילי הפרסום בתחום התוכן. באמצעות פרסום נכון וחכם באאטבריין וטאבולה לקוחות המותג או החברה שלך יחשפו לכתבות או מאמרים מקוריים מהאתר שלך באתרי התוכן הגדולים במדינה כגון: MAKO, YNET, WALLA ועוד ובנוסף בתהליך שיווק מחדש יחשפו לתהליך מכירה חכם במדיות השונות בישראל.

פרסום אאוטבריין
בעוד שעל פרסום בגוגל כולם שמעו, פרסום אאוטבריין עדיין לא הגיע לכולם וחבל, מכיוון שמדובר בכלי פרסומי איכותי, הטומן בחובו תועלות רבות, עבור המשתמשים בו.
אז אם אתם נמנים על בעלי העסקים שעוד לא מכירים, חשוב שתמשיכו לקרוא את אלו המילים:

אאוטבריין (outbrain) היא פלטפורמת תוכן, שניתן להבחין בה באתרים גדולים ומובילים כמו: mako, וואינט וכלכליסט. הפרסום מופיע למעשה תחת כותרת בסגנון "כתבות נוספות אשר עשויות לעניין אותך". חשוב לציין שפרסום כתבות פרסומיות באתרים גדולים שכאלו, כרוך בהוצאות כספיות גדולות, וכחלק מכך, בכוחו של פרסום באאוטבריין להוזיל במידה רבה את אותן העלויות.
הכתבות המתפרסמות דרך ההאוטבריין,  נכתבות למעשה מטעם המפרסם ומטרת הפרסום שלהן היא קבלת לידים או לצורך הגדלת התנועה לאתר של המפרסם.
עכשיו, זה יכול להישמע אולי פשוט ודומה לפלטפורמות פרסומיות אחרות, אבל האמת שהצלחת הפרסום באאוטרבריין תלויה במידה רבה הן בתכנון מוקפד והן בצורה שאותו התכנון יצא אל הפועל.

איך זה עובד?
בשלב הראשון, יש לפתוח חשבון באאוטבריין ולמלא את כל הפרטים הרלוונטיים. בשלב הבא, יש לתכנן את התקציב, לקבוע את עלויות הקמפיין ועלויותיה של כל הקלקה.
במסגרת הקמפיין ניתן לפרסם את התוכן באתרים ישראליים מובילים כמו גם מאתרים שונים בחו"ל – כאשר היצע האתרים האופציונאליים הינו רחב ומגוון.
חשוב לציין כי חברת אאוטבריין עושה שימוש במספר רחב של אלגוריתמים, אותם פיתחה, אשר ייעודם להגיע למשתמשים הרלוונטיים, בהתבסס על סוגי התכנים אותם הם צורכים.
בעידן בו התחרות על תשומת ליבם של הגולשים היא כה גדולה ובתקופה בה יש כל כך הרבה תכנים ברשת, אין כל ספק כי אאוטבריין מהווה כלי רב ערך להשגת חשיפה לתוכן מטעמו של המפרסם – כאן חשוב לציין, שעל הכתבה המתפרסמת להיות איכותית ועניינית, לספק ערך לגולש וכמובן, להתקשר באופן ישיר או עקיף לאותו העסק אשר עומד מאחורי פרסום הכתבה.

שיווק תוכן באאוטבריין וטאבולה
שיווק תוכן ברשת
calender 23 בדצמבר 2020