רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות לרשת שיתוף התמונות הגדולה והמצליחה ביותר בעולם, קצב הגידול שלה רק הולך ומעצים. בעלי עסקים רבים בעיקר מתחום הלימודים, ביוטי ופנאי הבינו בשנה האחרונה שנוכחות "אינסטגרמית" לא מבוטלת ברשת תעניק להם עוד עבודה ועוד פניות מלקוחות אשר שוהים שם שעות רבות במהלך השבוע. ניהול קמפיין ותוכן חכם באינסטגרם יעניקו לעסק שלך נופך אחר והמומחיות שלנו היא לספר את הסיפור באמצעות תמונות, קטעי וידאו, וחשיפה לדף הנחיתה שלך בתוך האפליקציה הפופולארית, דבר אשר יזרים לך לקוחות נוספים לעסק בדיוק כפי שאתה רוצה.

ניהול קמפיינים באינסטגרם

אינסטגרם מהווה כיום את אחת מהרשתות החברתיות המצליחות – בשנת 2018 מספר המשתמשים הפעילים ברשת עמד על כמיליארד.
בניגוד לפייסבוק (שהינה חברת האם שלה), אינסטגרם מתבססת בעיקר על ויזואליות, על תמונות וקטעי וידאו.
בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים ומותגים מגלים את הכוח הפרסומי העצום אשר טמון באינסטגרם, וביכולת שלה, לשפר את התדמית, להגדיל נוכחות ולהגיע אל קהלי יעד רלוונטיים.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אותם רשת האינסטגרם מציעה לבעלי העסקים, חשוב מאוד לבצע עבודת ניהול קמפיינים ממוקדת ומקצועית.
חשוב לציין, שמכיוון שגם באינסטגרם התחרות על תשומת הלב של המשתמשים הינה גדולה, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, בכדי לתפוס את תשומת לבם ולהשיג את המטרה.

סוגי הקמפיינים באינסטגרם

אז אגע לפני שעושים את הצעד ומתחים בהליך של ניהול קמפיין באינסטגרם, חשוב להכיר בצורה מעמיקה את סוגי הקמפיינים השונים אותם הרשת מעמידה לרשות המשתמשים:

  • קמפיין לידים – קמפיין אשר מיועד עבור בעלי עסקים אשר מבקשים ליהנות מכמות גדולה של לידים, בפרק הזמן הקצר האפשרי.
  • קמפיין קידומי עבור פוסט או סטורי – קמפיין אשר ייעודו לייצר חשיפה גדולה וליצור תודעה לעסק, לשירות או למוצר, באמצעות קידום של פוסט מסוים.
  • קמפיין קטלוג – קמפיין המיועד לבעלי אתרים מסחריים, אשר מבקשים להשתמש ברשת האינסטגרם על מנת לקדם את המוצרים השונים הנמכרים באותה החנות.
  • קמפיין המסתמך על מובילי דעה – קמפיין המיועד בעיקר עבור חברות גדולות או מותגים, במסגרתו מתקיימים שיתופי פעולה עם מפורסמים וכוכבי רשת, בכדי שאלו יקדמו את אותו המותג דרך האינסטגרם.

כמובן, שבהליך בניית הקמפיין באינטסגרם ניתן לשלב בין הסוגים השונים, בכדי לייצר את מרבית החשיפה ולהגיע לקהלי היעד המתאימים – רשת אינסטגרם, מעמידה לרשות המפרסמים, אפשריות פילוח מתקדמות המתבססות על: מאפיינים כלליים, דפוסי התנהגות, תחומי עניין ורימרקטינג.

איך לעשות את זה נכון?
ניהול קמפיינים באינסטגרם איכותי, אמור לכלול שיתוף פעולה בין מספר אנשי מקצוע מתחומים שונים ובין היתר: קופירייטרים, מעצבים גרפיים ואנשי סושיאל מדיה. כאשר עבודת הצוות הזאת, תאפשר להשיג בסופו של דבר את הקמפיין האפקטיבי והאיכותי ביותר, כאשר בכוחו להפוך כל עסק, בכל סדר גודל ומכל ענף למותג בעל שם ומוניטין.  
כמובן, שהדרך לקמפיין מצליח, מתחילה בסיעורי מוחות יצירתיים, בשיתוף הלקוחות, אשר ייעודם לבנות את הקמפיין אשר יענה על ציפיות ודרישות העסק ויהיה תואם גם לתקציב אשר מיועד למטרה.

שיווק תוכן באאוטבריין וטאבולה
שיווק תוכן ברשת
calender 23 בדצמבר 2020