רשת הפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם הפכה מזמן לנכס צאן ברזל לכל בעל עסק הרוצה לפרסם את עצמו, את שירותיו ואת המוצרים שלו. הפרסום בפייסבוק יחשוף את האתר שלך לקהל היעד המדויק ביותר שרוצה וצריך את המוצר או השירות שלך, יידע להזרים לך פניות נכונות של לקוחות באמצעות הפנייה של דפי נחיתה מתוך הפייסבוק אליך ויחשוף את הפוסטים שלך כתוכן ממומן ללקוחות רלבנטיים. לנו יש את כל הכלים והידע על מנת לתת לעסק שלך את התכנים הנכונים , את הבמה המדויקת ביותר בפייסבוק  ויעידו על כך עשרות לקוחות מרוצים שהפנו את כל תקציביהם בזכותנו אל תוך מערך הפרסום החכם והמדויק ביותר שיש.

פרסום בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק, מהווה כיום חלק בלתי נפרד מהחיים של רובינו, כאשר ברוב המקרים, אנו מוצאים את עצמנו נכנסים אליה מספר פעמים ביום ובמקרים קיצוניים יותר, שוהים בה רוב היום.
אז מכיוון שכולם נמצאים שם ומבלים שם גם לא מעט זמן, הרי ברור שמדובר באפיק פרסום אפקטיבי וחכם עבור כל בעל עסק, מכל סוג ובכל סדר גודל.
יחד עם זאת, חשוב לדעת כי עצם ההבנה שפרסום בפייסבוק הוא כלי אפקטיבי איננה מספיקה לבדה. קיימת חשיבות גבוהה לדעת איך להשתמש באותו הכלי ולנצל אותו בחוכמה, על מנת לבדל את העסק מהמתחרים , להגיע אל קהלי היעד הפוטנציאליים ולמשוך את תשומת לבם.

פייסבוק – יתרונות הפרסום

פרסום בפייסבוק מצריך היכרות מקיפה על כל הכלים והאפשרויות אותם הרשת מקצה עבור אותה המטרה.
כך לדוגמא, חשוב להיות מודעים לעובדה כי לפייסבוק יש כלי פילוח מתקדמים, אשר מאפשרים להגיע אל קהלי היעד הממוקדים ביותר, כאשר הפילוח יכול להיות גיאוגרפי, על פי קבוצות עניין ותוך התבססות על נתונים נוספים.
מעבר לכך, פייסבוק טומנת בחובה אפשרות לסוגי קמפיינים שונים, כאשר בין האפשרויות הבולטות: קמפיין חשיפה, קמפיין מיתוג, קמפיין טראפיק, קמפיין צפיות בסרטונים ורשימת האפשרויות עוד ארוכה.
היצע האפשרויות הרחב מאפשר תכנון קמפיין פרסומי מדויק ואיכותי, אשר מותאם באופן פרטני לסוג העסק, לצרכים, לציפיות ולמטרות של בעליו וכמובן, לגובה התקציב אשר יוקצה עבור המטרה – חשוב לציין, שעלות הפרסום בפייסבוק הינה יחסית נמוכה בהשוואה לפלטפורמות אחרות, מה שמהווה כיתרון נוסף ומשמעותי של כלי פרסומי זה והופך אותו למתאים גם עבור עסקים קטנים.  

עושים את זה נכון
פרסום בפייסבוק או קידום ממומן בפייסבוק, מאפשר כאמור, לבנות קמפיין מדויק, המיועד לקהלי יעד פוטנציאליים אשר עברו פילוח קפדני מקדים בהתבסס על נתונים כמו: גיל, מין, מיקום גיאוגרפי, מקצוע ועוד..
מעבר למרכיבים הטכניים של הקמפיין הפרסומי, בהליך יצירת הקמפיין, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על פרמטרים כמו: יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא – כאשר, המטרה היא להתבלט על פני המתחרים הרבים ולתפוס את תשומת הלב של קהלי היעד ולגרום להם להיחשף למסר השיווקי או  לנקוט בפעולה – בין אם זה כניסה לאתר, בין אם זה השארת פרטים ובין עם כל פעולה אחרת.
כל יוצא שבכדי למצות את כל הפוטנציאל הגלום בפייסבוק ככלי פרסומי, אין להקל ראש בהליך הפרסום ומומלץ לגייס לטובת העניין מומחים בתחום – וודאי תשמחו לגלות כי במקום הזה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, מוזמנים ליצור קשר ואנו נשמח לספק לכם מידע ולהשיב על כל שאלה.

ניהול קמפיינים בפייסבוק

יש מקום אחד שבו רוב הלקוחות שלכם נמצאים ולא משנה איזה סוג של עסק יש בבעלותכם ולאיזה ענף הוא משתייך – המקום הזה, הוא כמובן הרשת החברתית פייסבוק.
זאת הסיבה, כי ניהול קמפיינים בפייסבוק, הוא שירות אופטימאלי לשיווק ופרסום של עסקים בכל סדרי הגודל ובתקופה האחרונה הוא הולך ותופס עוד פופולאריות ותאוצה.
ניהול קמפיינים בפייסבוק, מאפשר להתאים באופן אופטימאלי את הקמפיין לדרישות ולצרכים וכמובן, גם לגובה התקציב אשר מוקצה עבור המטרה.
באמצעות הקמפיינים ניתן לחשוף את העסק אל קהלי יעד ממוקדים, אשר עברו פילוח מקדים.

היתרונות של ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק טומן בחובו כאמור, קשת של יתרונות, עבור כל סוגי העסקים ובין היתר:

  • פילוח – אפשרות לפילוח פרטני לפי נתונים כמו: מיקום, גיל, תחומי עניין ואף אפשרויות פילוח מתקדמות יותר,  כך שניתן להגיע אך ורק לקהלים רלוונטיים.
  • שליטה תקציבית – יש מודלים שונים על בסיסם ניתן לפרסם את הקמפיינים, כאשר בין האפשרויות: תשלום על כל הקלקה, תשלום על 1000 הקלקות ומחיר לפעולה. ככלל, ניתן לשלוט בצורה מדויקת בתקציב אשר יוקצה עבור המטרה.
  • סוגים שונים של קמפיינים – אפשרויות הבחירה, יבואו לידי ביטוי גם בסוגי הקמפיינים השונים המוצעים, כאשר בין האפשרויות: קמפיין טראפיק – אשר ייעודו להוביל גולשים מפייסבוק לעמוד נחיתה. קמפיין לידים – קמפיין אשר יוביל את הגולשים אל טופס פנימי בפייסבוק, להשארת פרטים. אפשרויות נוספות הם קמפיין חשיפה, קמפיין מסנג'ר, קמפיין המרות ועוד..

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של ניהול קמפיינים בפייסבוק, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותה החברה אשר תנהל את הקמפיין.
יש לוודא, שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה, כאשר, מומלץ לבקש ולהתרשם מקמפיינים קודמים אותם החברה ניהלה ולבקש ולראות נתונים אשר מעידים על מידת הצלחתו.

חשיבותו של תכנון מקדים
פייסבוק מציעה למפרסמים מגוון רחב של אפשרויות באמצעותן, ניתן לבחור את סוג הקמפיין המתאים, להתמקד בקהלי היעד הרלוונטיים ולמתג את העסק בצורה הרצויה.
בכדי לנצל בצורה המקסימאלית את כל התועלות והיתרונות הטמונים בפייסבוק, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן את הקמפיין בקפידה, תוך הבנת מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות של מזמיני הקמפיין.
כמובן, שחברה מקצועית, תדע לכוון את העומדים מולה לספק את המידע והנתונים, אשר יאפשרו לה ליצור קמפיין איכותי, מקצועי ואפקטיבי. זקוקים לפרטים שונים על ניהול קמפיינים בפייסבוק, מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום ונשמח לספק לכם את כל המידע.

שיווק תוכן באאוטבריין וטאבולה
שיווק תוכן ברשת
calender 23 בדצמבר 2020