• 04-8814000
אז מה הסיפור שלך בפייסבוק

אז מה הסיפור שלך בפייסבוק

כאמור, הרשת החברתית הגדולה בעולם הפכה מזמן לחוד החנית של עולם הפרסום החדש, הזירה הלוהטת שכבר למעלה מ-12 שנים מכתיבה טרנדים, יוצרת סבבה באז, מעלה ומורידה שליטים, חורצת גורלות של ממשלות ושל מליציות ומגדירה את "התפוח האדמה הלוהט" בצורה שאף משרד פרסום לא הכיר לפני כן בשום צורת פרסום.


פייסבוק וממשק פרסום לא קשה להבנה, זו המערכת אשר המפרסם אמור לצקת לתוכה פרטים יבשים כמו : דמוגרפיה הכוללת גיל, סטטוס הלקוח, אזור המגורים שלו או המדינה בה המפיץ מעוניין לפרסם את המסר שלו. עד כאן הכל נראה קל ופשוט.
המורכבות מתחילה בלהבין במה בדיוק הלקוח שלנו מעוניין או צריך. איזה מוצר או מסר שיווקי יגרה אותו מספיק על מנת שיבצע אינטראקציה בסיסית כמו: הקלקה אל תוך המאמר (בדיוק כפי שאתם עשיתם) טוקבק לפוסט, שיתוף או המרה ( השארת פרטים במיני סייט או באתר). כדי להבין זאת נדרש ניסיון רב והבנה של צרכי הלקוח לא רק בעולם הפיסי, אלא גם בעולם הפייסבוקאי והגוגליסטי יחדיו.
אז איך זה בעצם עובד?
ננסה להסביר זאת באמצעות הדוגמא הבאה: שירי נמצאת בחודש ה7 להריונה וכאחת כזאת היא נכנסת מדי יום לקבוצות נשים אשר מייעצות לה בנושאי ההריון, ההכנה ללידה וכדומה. מעבר לכך היא עושה לייקים ומשתפת במידה והיא נכנסת בצורה אקטיבית, או כי מציעים לה לעשות לייק לדפים העסקיים של "שילב", "סופר פארם" ומותגים חזקים נוספים שהיא מכירה בתחום הקרוב כרגע לליבה.
ואז מתרחש הקסם… מערכת הפרסום של פייסבוק מזהה את תחום העניין הרלבנטי כרגע לשירי והוא מכניס אותה למעין "תיקייה" של נשים בעלות תחום עניין של הריון.
המפרסם- בעל העסק או מנהל המדיה החברתית יודעים לשלוף את שירי מתוך ה"תיקייה" שבמערכת הפרסום של פייסבוק, כדי לעניין אותה רק לתחום העניין הרלוונטי לה. ניחשתם נכון : הריון ולידה.
לסיכום: הפייסבוק היום יותר מתמיד מעניק לנו בעלי העסקים ולנו כלקוחות את האופציה להיחשף למדיה שאנחנו רוצים לצרוך, או למידע שהמערכת יודעת שיכול לעניין אותנו בין אם אנחנו עושים פעולה נוספת שתגרור אותנו לבסוף למכירה או בין אם רק לחשיפה של מותג ספציפי.
אנחנו לא יכולים לברוח מזה.
מעוניינים לדעת איך מפרסמים את העסק שלכם? רוצים עזרה?

מוזמנים לפנות אלינו

About the Author

admin